loading...

تیکه های باحال

گوگل پیکسل ایکس ال (Pixel XL) با حسگر تصویر IMX378 ارایه خواهد شد | ترنجی گوگل پیکسل ایکس ال (Pixel XL) با حسگر تصویر IMX378 ارایه خواهد شد | ترنجی یک ماه و یک روز دیگر تا معرفی

Modir بازدید : 217 دوشنبه 15 شهریور 1395 نظرات (0)

گوگل پیکسل ایکس ال (Pixel XL) با حسگر تصویر IMX378 ارایه خواهد شد | ترنجی

  • گوگل پیکسل ایکس ال (Pixel XL) با حسگر تصویر IMX378 ارایه خواهد شد | ترنجی
    Pixel XL (2)

    یک ماه و یک روز دیگر تا معرفی نسل جدید موبایل های گوگل فاصله داریم. دستگاه هایی که با معرفی آن ها آینده جدیدی در موبایل های ساخت گوگل ایجاد خواهد شد. حتما می دانید که این دستگاه ها قرار است با همکاری شریک سخت افزاری گوگل یعنی اچ تی سی ساخته شود، شرکتی که اولین نکسوس گوگل و البته اولین موبایل اندرویدی را برای بازار تجاری ساخته است و البته این روزها با اینکه محصولات شایسته ای مثل A9 و HTC 10 را در بازار دارد اما اصلا اوضاع خوبی را سپری نمی کند. پس از شایعات زیاد درباره نام این دو دستگاه جدیدا متوجه شدیم که گوگل برند Pixel را پس از تبلت و لپتاپ ساخت خود به موبایل ها خواهد آورد. این را در نظر داشته باشید که لپتاپ و تبلت Pixel هر دو تحت برند گوگل ساخته شده است نه با همکاری شرکت دیگری! این شاید بتواند دو معنی داشته باشد، اول خرید اچ تی سی توسط گوگل و دوم اشتباه درآمدن احتمال ساخت اچ تی سی بودن! بسیار خوب، هر شرکتی این دستگاه ها را بسازد حالا می دانیم که حسگر تصویر آن چه مدلی است و چه شرکتی تامین کننده آن است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

    پیکسل ایکس ال (Pixel XL) که جانشین نکسوس 6 پی (Nexus 6P) خواهد بود احتمالا با حسگر تصویر IMX378 ساخت سونی ارایه خواهد شد. این حسگر تصویر مشخصات کلی شبیه به همان حسگر تصویر IMX377 به کار رفته در نکسوس های سال پیش یعنی 6 پی و 5 ایکس را دارد. رزلوشن تصاویر ثبت شده 12 مگاپیکسل خواهد بود اما اطلاعات بیشتری درباره اندازه حسگر تصویر و فناوری های خاص آن در دسترس نیست.

    Pixel XL

    دوربین جلو نیز همان حسگر تصویر 8 مگایپسکلی نکسوس 6 پی یعنی IMX179 را خواهد داشت که برای دوربین جلوی یک موبایل بسیار خوب می تواند باشد. اگر این شایعه درست باشد می توان گفت (HTC Nexus (M1 یا همان کد Marlin که حالا Pixel XL نام دارد می تواند دوربین های خیلی خوبی داشته باشد. احتمال دارد که مدل کوچکتر یعنی Google Pixel نیز همین مشخصات دوربینی را داشته باشد.

    نظر شما درباره این مشخصات دوربینی برای پیکسل های گوگل چیست؟

    twitter

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟